Recent Posts

lördag 24 juli 2010

Fallet med de försvunna byxorna!

Så, nu är min ledighet över!
På måndag börjar jag teckna på tredje boken som kommer att heta
-I DÖDSSKUGGANS DAL-
Den är en antologibok som samlar alla korthistorier med Theo som gått i andra tidningar, fast inbakat i en story som är lite av en blandning av Christmass carrol och Exorcisten.
Jag skriver mer om boken om några dagar när jag är mitt uppe i storyn.

I dag har jag sprungit förvirrat runt och letet efter mina semi-nya byxor som jag tänkt ha på mej idag. Jag letade även igår efter mina byxor och det sista jag funderade på innan jag sommnade var, vart jag gjort av mina semi-nya byxor. Först i dag så upptäckte jag att det faktiskt var mina eftersökta byxor som jag har på mej. Hmm även om jag bestämt mej för att min ledighet är slut, så verkar inte min hjärna riktigt hänga med.

Så, nu ska jag bege mej upp till tåget. Vi ses på sci-fi bokhandeln!

Ola

3 kommentarer:

  1. Haha, nästa gång du hysteriskt ringer och efterfrågar dina byxor, så vet jag iaf vad jag ska svara! ;)

    SvaraRadera
  2. Kan det vara ålderstecken tror du?
    Jag lutar mer åt en lätt släng av galenskap, men vad vet jag... vart fanken har jag nu ställt soffan?!

    SvaraRadera