Recent Posts

söndag 1 augusti 2010

Skissen klar!

I dag har jag skissat klart bilden till Tupilak-tidningen som jag skrivit om tidigare. Här borde jag ju lägga in tidningens egna hemsida, men eftersom den här sopiga bloggportalen av någon anledning inte tillåter mej att klistra in text, så blir det inte så.
Jag tycker verkligen genuint illa om datorer och internet. Eländet luktar ju inte ens trycksvärta, whats the point! Fast visst, när det funkar är det bra.

En kompis till mej visade alla finesser som finns i en i-phone och en i-pad (heter dom så?)
Dom är verkligen fiffiga och bra på alla möjliga sätt, lite sugen är jag. Man kan tillåmed skissa på dom!!! Tills batteriet tar slut. En skissbok funkar faktiskt lika bra utan batterier, så jag tror att jag fortsätter vara en bakåtsträvande, k-märkt och lagom fryntlig serienörd ett tag till.


Tupilak, ja, hmm sök på 1000 ogon på blogspot. Ska försöka fixa det där med att kopiera in text någon dag, men inte nu. Nu blir det äppelkaka och filmtajm!

Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar