Recent Posts

lördag 18 september 2010

Äntligen får jag jobba!

Den senaste tiden har det varit möten, möten om möten, studiebesök, signering, föreläsningar, betygsfixande och lite mera möten.
Allt det har varit väldigt trevligt och roligt på alla sätt. Något av det bästa med det här jobbet är alla trevliga människor jag får träffa. Alla har en story att berätta.
Men, hur trevligt det än är, så är jag tecknare. Så den här helgen ska jag ägna åt att teckna och äta salta pinnar vid ritbordet. Faktiskt så ser jag fram emot att få sitta här i helgen.
Ett vitt papper, spanarna på mp3, salta pinnar, kopiösa mängder te och Anna i telefonluren.
Kan livet bli bättre?

... jo det kan det nog, men just i dag kan det nog inte det!

Ola

Just jäsikens! Jag har ju signerat med Tupilak-grabbarna på Zonen. Det var otroligt kul, fick en massa idéer om Theos framtid. Ett stort tack till alla som var där och för att jag fick vara med, mera sånt!!! Bilder kommer inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar