Recent Posts

torsdag 14 oktober 2010

Lynchstämning!

Det har varit en stressig men rolig vecka.
Jag har jobbat en del med storyboard och design för en svensk teveserie, som kanske, kanske om vi har tur får grönt ljus snart.

I går var jag i Tumba och föreläste för en fantastisk klass på gymnasiet. Dom pluggar animation och serier!!! Jösses om sånt ändå funnits när jag var i den åldern, då kanske jag skulle ha jobbat med... exakt det jag jobbar med idag.
Anyway, tack för att ni hade lust att lyssna på mej. Det var trevligt.

I morgon ska jag på middag med David Lynch. Ska jag våga berätta att jag inte sett Twin peaks, eller blir jag Lynchad då?

Nu, åter till storyboardandet!!!

Ola

2 kommentarer:

  1. Ingen Twin Peaks?! Du är verkligen K-märkt! ;P

    SvaraRadera
  2. Ärligt talat... Jag såg den när den gick på TV första gången. Efter några avsnitt så undrade jag vad Lynch hade i pipan. Det hela blev bara mer och mer skruvat. Till slut fattade jag ingenting av serien. Men den hade i alla fall en överjordiskt läcker signaturmelodi.

    SvaraRadera