Recent Posts

måndag 14 mars 2011

Jag är FÄRDIGTECKNAD!


Så där!
Bara 38,3 sekunder innan jag skriver det här, har jag dragit sista strecken och färgsatt de sista detaljerna.
Ja, inte bara jag, Anna har färgsatt in i det sista som den hjälte hon är, Kenneth sitter och slipar på dialogen, Karin sätter sidorna i diverse datoriserade program som för mej framstår som en blandning av hieroglyfer och magi, och Micke... ja han pillar väl navelludd skulle jag tro.

Även om det varit några enormt påfrestande månader, så tror jag ändå att den här boken har varit lättare att göra. Förra boken höll faktiskt på att driva mej till vansinne. (jag skojar inte)

Fast jag älskar Theo, så ska det bli skönt att jobba med lite annat ett tag. Demervall och jag har ett projekt som ligger och skvalpar så där härligt i vattenbrynet. Två böcker med Denise Rudberg och ett eget litet barnboksprojekt som Anna och jag fnulat på finns även det på menyn.


Men först kära vänner ska jag vara lite ledig :)
Nu blir det som vanligt lite star trek med katten i soffan, kanske även en bulle!

Ola

4 kommentarer: