Recent Posts

fredag 20 maj 2011

Ha en trevlig undergång...

... på Serie Zonen!
I morgon lördag 21 signerar jag på Serie Zonen i Uppsala, 11-16.


Enligt Harold Camping går jorden under lördag klockan 18. Eftersom jag signerar fram till 16.00, så hinner ni köpa och läsa senaste Theo boken "I dödsskuggans dal" innan det är dags att plocka ner skylten och lägga sej med näsan i vädret. På så sätt skulle ni även göra mej väldigt glad, jag menar, vem vill inte bli någons sista läsning.

Så kära besökare, kom och fira in världens undergång med oss på Serie Zonen i Uppsala!

Ola


P.s. om ni läser det här inlägget på söndag så betyder det att jorden fortfarande är här, även internet verkar ha klarat sej undan ett öde värre än... ehh, döden.
Om så är fallet så är jag glad att ni köpt mina böcker och hoppas att ni även vill läsa nästa bok om Theo, som har arbetsnamnet "Gudmaskinen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar