Recent Posts

tisdag 2 augusti 2011

Resultatet av Bulltävlingen!


Kära läsare, jag ber om ursäkt för att jag inte publicerade vinnaren i bull-tävlingen, redan i går.
Jag har räknat, räknat och räknat… och efter det tog jag en fika.

Det har visat sej att det var en svår tävling!
Jag har fått ihop totalt 14 rutor som innehåller bullar i de tre böckerna.

Mumiens blod:
Sid 127. 2 rutor.
Sid 128. 1 ruta.
Sid 131. 2 rutor.

De förlorade sidornas bok:
Sid 15. 1 ruta.
Sid 56. 1 ruta.

I dödsskuggans dal:
Sid 54. 2 bilder.
Sid 55. 1 bild.
Sid 135. 2 bilder.
Sid 136. 1 bild.
Sid 183. 1 bild.

Ingen lyckades tyvärr pricka in alla rutorna. Den som kom närmast var Benni i Danmark med sina 13 rutor. Benni hade även tagit med rutor där man ser rester efter bullar, helt suveränt!
Men eftersom det var rutor där BULLAR förekommer i bild, så är det ju inte helt rätt. Men fantastiskt bra ändå!
Eftersom Benni kom så nära och var så kreativ, så skickar jag ändå ett serieoriginal till honom, men någon bullfika blev det tyvärr inte!

Ett stort tack till alla er som deltog i tävlingen.

Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar