Recent Posts

fredag 28 oktober 2011

I kväll smäller det!

TINTIN!
Ja jag vet, det är ett lustigt sätt att starta ett inlägg. Men som ni säkert vet så har Tintin premiär i dag och då får man ibland lust att bara ropa TINTIN!
Ska jag gå och se den?
Är påven katolik, sover Dolly Parton på rygg?
Japp, japp och japp.

Lite lustigt var det då att jag i dag har färgsatt en bild som jag gjorde i början av året till kulturhuset i Stockholm. Den här gången behövde dom bilden i färg. Vad var så lustigt med det då? Jo, på bilden läser Theo Tintin i Tibet. Lustigt att det blev just den här dagen som Tintin dök upp på min skärm.

Jag vet inte om det är någon idé att jag skriver en recension av filmen när jag sett den. Det är ju liksom TINTIN och Spielberg i en delikat bulle.
Vad kan gå fel!

Nu kära vänner väntar ritbordet och Strindberg.

Ta-ta! Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar