Recent Posts

söndag 9 oktober 2011

Whats cooking

Det har varit ganska hektiskt den här veckan med möten, jobb och en förkylning som inte riktigt vill bryta ut. I torsdags hade jag och herr Thollin ett första Theo-möte. Helt otroligt duktig och begåvad kille! Jag är mycket glad att han är en del av Theos värld och jag känner på mej att han kommer tillföra mycket.
Just nu är det spännande tider i min ateljé. Jag står med fötterna i två stora projekt. Det ena är ju som ni alla vet ”Döda rummet” med en av seriesveriges stora namn Per Demervall och i det andra med Daniel Thollin, med nästa Theo-bok. Så med ena foten står jag med en legend och med den andra foten står jag med en kommande legend!
Sen har vi precis vevat igång ett till projekt med ytterligare några stjärnor i serievärlden, men mer om det längre fram.

Nu är det dags att titta på film och dricka te!

Ta-ta! Ola

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar stämning det är i bilderna. Det här ser ut att bli riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Visst är det käre vapenbroder :)
    Som Döda rummet, det ser ut att bli bra det med!

    SvaraRadera