Recent Posts

måndag 19 december 2011

The road to the Oscars!

I kväll ändras för evigt mitt liv!
I morgon vid den här tiden kommer paparazzifotograferna skockas i drivor utanför mitt hem.
Kanske måste jag skaffa hemligt nummer, operera om min kropp och spruta in en skvätt botox i dom av åldern begynnande pöskinderna.
Troligen kommer jag behöva anställa en assistent, en söt assistent som jag kan ligga med och på så sätt bli ännu mera omskriven. Fast då måste jag ju skaffa ett ännu hemligare telefonnummer och ännu flera söta assistenter.

Jämrans, är jag redo för livet som superstjärna på vita duken?

Ehh, ja, jag pratar såklart om mina försök till agerande i nya Stig-Helmer filmen. I kväll är det kändispremiär, ni andra enkla bönder får snällt vänta tills december 25. Fusk kanske du säger!
Inte alls säger jag. Något gott ska väl berömmelsen skänka. Tänk på alla assistenter jag måste avlöna!

The artist formerly known as Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar