Recent Posts

torsdag 1 december 2011

Sci-fi mässa 2011

Hallå landkrabbor!

Seriefestivalen i Göteborg var mycket trevlig, även om den inte var så välbesökt. Men det var ju trots allt första året den gick. Efter Göteborg så bar det av till Kalmar och den årliga julmarknaden på slottet. Nej, jag säljer inte Theo på julmarknader. På såna tillställningar äter jag rostade mandlar, korv och marsipan. Naturligtvis hittade Anna och jag även lite tid som låg och skräpade, den använde vi till en god middag!

Hur som helst... PÅ LÖRDAG ÄR DET SCI-FI MÄSSA I STOCKHOLM!
I år kommer jag gästsignera i Ordbilders monter.
Ordbilder är ett trevligt förlag som även säljer Miyazakis filmer, böcker och leksaker.
Gissa vem som ska julhandla? ;)
Jag kommer att stå där mellan 10-12 på lördag. Eventuellt dyker jag upp senare igen.

Vi ses där. Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar